25.10.2014

H&M Wishlist

Bir İzmirli olarak H&Mzede olduğumu söylemek istiyorum. Benim bu markayla tanışmam 2010 yılında Belçika'ya gitmemle oldu. Erasmus öncesi yapılan toplantıda, eski erasmuslular "Avrupa'da H&M diye bir marka var, orada çok güzel ve uygun fiyatlı şeyler bulabilirsiniz" demişlerdi. Nitekim de öyle oldu. Bir yıl boyunca doya doya alışveriş yaptım. Taa ki İzmir'e dönene kadar. Bu sefer de her İstanbul seyahatimde H&M mağazalarını talan ediyorum. Şimdi de öyle yapacağım. H&M web sitesinden kendime bir liste hazırladım. En kısa zamanda İstanbul'a gidip valizimi doldurmam lazım. Benim şimdilik seçtiklerim bunlar. 
But stay tuned!

Önce ceketler ve montlarla başlamak istiyorum.




Kürkler bu sezon moda. Klasik, yerlere kadar uzanan, ağırlığından altından ezildiğimiz kürkleri değil de, daha minimalist olanları tercih ediyorum.



Bu scuba kumaştan tasarlanmış cekete bayıldım. 






Boğazlı kazak giymek gibi bir alışkanlığım olmasa da bu kısa kazak çok hoşuma gitti.




Monokrom bir parçaya bu kış kesinlikle sahip olmalıyım.





Pantolon giymektense etek giymeyi tercih ediyorum. Geçen sezon da sık sık karşılaştığımız anvelop etekler, bu sezon da gardırobumuzun sık kullanılanlar bölümünde yer alacağa benziyor.






Bu t-shirtlere bayıldım! Askılı bluzleri ve t-shirtleri hırkalarla kombinleyerek kışlık parçalar haline getirebilirsiniz.




Bu botu görünce iyi ki gezdiğim onlarca mağaza ve denediğim yüzlerce model arasından bir biker bot seçememişim(!) dedirtti. Zira kendisine ilk görüşte aşık oldum.

Benim H&M wishlistim bu. Tabii ki de bunlarla sınırlı kalmayacak. Ama artık H&M İzmir'e mağaza açsa da biz de ayda bir değil haftada bir alışveriş yapabilsek.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...