19.10.2014

Kitap Önerisi: Lüks ve Markalama Tüketici Davranışlarında Lüks İmgesi


Merhaba!
Siz de benim gibi, modayla sadece defile fotoğraflarına ve kombin önerilerine bakmanın dışında "gerçekten" ilgileniyorsanız; araştırma yapıp elinize geçen dergi yada kitapları okuduğunuzu düşünüyorum.



Bildiğiniz üzere yüksek lisans tezimi lüks tüketim üzerine yazdım. Tezimi yazdığım sıralarda okuduğum ve içinde çok değerli bilgilerin olduğuna inandığım bir kitabı paylaşmak istiyorum. Işıl Zeybek'in kaleminden çıkan Lüks ve Markalama kitabı, lüks kavramıyla ilgili aklınıza gelebilecek her türlü bilgiyi barındıran ama lafı da çok uzatmayan, akıcı dili ve sade anlatımıyla bir çırpıda okuyacağınız yararlı bir kaynak. Lüks markalar ve tüketicinin lüks algısı, lüks markaların internet ortamındaki varlığı ve renk seçimlerine kadar her türlü bilgiyi bulabilirsiniz. Ayrıca kitapta yer alan dünyanın en değerli 10 lüks markasıyla ilgili araştırma da hazine değerinde.
İlgilisine şiddetle okumasını tavsiye ederim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...