16.12.2014

İkinci Deri

Son iki sezondur yükselen trend unvanını kimseye kaptırmayan ve hız kesmeden neredeyse bütün gardıroplara giren bir stil tamamlayıcısı; Deri Tayt!



Hem spor ayakkabıyla hem de topuklu bootilerle rahatlıkla kombinlenebilen deri taytları giymek için düzgün bir fiziğe sahip olmak gerekiyor. Dokusu itibariyle vücut kusurlarını tamamen gösteriyor.



Vazgeçemeyenlerin ikinci derisi haline gelen bu güzel parçayı, tişörtler, ipek gömlekler, stilettolar, spor ayakkabılar ve botlarla rahatlıkla kullanabilirsiniz.




2 yorum:

  1. Deri taytları ben de bu ara çok beğenmeye başladım. Blogunuzu takibe aldım. Ben de bloguma beklerim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle uzun bacaklı kızlarda çok hoş duruyor :) Hemen geliyorum bloguna, sevgiler :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...