23.12.2014

Kitap Önerisi: Hazsal ve Faydacı Tüketim

Merhaba!
Dr. Sabahattin Çelik'in kaleminden çıkan içinde çok faydalı bilgiler bulunan bir kitabı paylaşacağım bugün.


Hazsal ve Faydacı Tüketim, tüketim alışkanlıklarını ve tüketim nedenlerini inceleyen bir kitap. İhtiyaçları tarafından dürtülen klasik tüketicinin, salt fonksiyonel fayda sunan markaya yöneldiği zamanların geride kaldığını söylüyor. Tabii ki de yüksek ilginlikli (high involvement) ürünlerde duygusal faydadan ziyade fonksiyonellik ön planda. Fakat artık tüketicilerin çoğu - ki biz bunlara hedonik tüketiciler diyoruz - duygusal faydayı ön planda tutup hazcı tüketim yapmaya yöneliyorlar. Kitapta hazcı ve faydacı tüketimi, tüketici davranışlarını, neden-sonuç ilişkisiyle detaylı bir şekilde ele alıyor. Lüks tüketim ve tüketici davranışları ilginizi çekiyorsa okumanızı öneririm.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...