27.12.2014

Yılbaşında Sokak Partisi

Merhabalar :)




Vasat bir 2014'ten sonra 2015 yılından beklentim çok yüksek. 
Bir terazi, yükselen akrep olarak 5 yıldır beni süründüren Satürn sonunda hayatımdan çıkıyor. Sanırım en çok buna seviniyorum.
O yüzden yeni yılı Satürn esaretinden kurtuluşumun ve özgürlüğümün başlangıcı ilan ediyorum. 2015'i özgür ruhun şanına yaraşır biçimde sokaklarda karşılamaya karar verdim. Hayatımda ilk kez Amsterdam'da yeni yılı sokak partisinde karşılamış ve çok eğlenmiştim :)

Sokak partisine katılacağım için öyle süslü, pullu payetli elbiselere ve ince topuklu ayakkabılara bakamıyorum maalesef. En sıcak ve en rahat kıyafetlerimi tercih edeceğim. 

Siz de benim gibi yeni yılı sokakta karşılayacaksanız sizin için seçtiğim önerilere bir göz atın derim.

Bot - Çizme

Alaçatı gibi arnavut kaldırım olan bir yerde sokak partisine katılıyorsanız en rahatı bot giymek olacaktır. Eğer boyunuz kısaysa kalın topuklu botları tercih edebilirsiniz. Daha sıcak tutmasını istiyorsanız çizmelere de göz atabilirsiniz.









Jean - Pantolon

Jean ve pantolon şüphesiz size hareket özgürlüğü verecektir. Skinny ve ispanyol paça jean veya tayt pantolon tercih edebilirsiniz.





Etek - Elbise

Ben şıklığımdan ödün vermem, giyerim eteğimi, elbisemi diyorsanız; opak çorapla kombinleyin, hem şık bir görüntü elde edin hem de sıcacık tutsun.







Çanta

Sokak partisinde kullanabileceğiniz en rahat çanta kesinlikle çapraz askılı olanı. Bütün gece elinizde çanta taşımadan rahatça dans edebilirsiniz. Hem de çalınma riskini ortadan kaldırmış olursunuz.





Mont - Kaban

Üzgünüm ama gecenin yıldızı montunuz olacak. Bütün fotoğraflarda sizden daha çok dikkat çekeceği kesin, çünkü sokakta montunuzu üzerinizden çıkaramayacaksınız.








Herkese mutlu yıllar diliyorum :)
Umarım yeni yılda kalbinizden geçen bütün dilekler gerçek olur; sağlıklı, mutlu, huzurlu ve sevgi dolu bir yıl olsun.




instagram.com/esrakucukgokce


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...